GRAS za Vas! – poduzetnici svladali i marketinški plan

GRAS ZA VAS! – slatinski poduzetnici spremni za samostalno „Pisanje poslovnog plana“
29. svibnja 2019.
GRAS za Vas – održano predavanje „Čitanje financijskih izvještaja“
13. lipnja 2019.

GRAS za Vas! – poduzetnici svladali i marketinški plan

Niz edukacija u organizaciji Gradske razvojne agencije Slatine sklopu projekta „GRAS za Vas“ nastavlja se i u lipnju.

Jučer je u Gradskoj knjižnici i čitaonici Slatina okupljene poduzetnike u ime GRAS-a pozdravila Marija Fumić, a potom je predavanje pod nazivom „Izrada marketing plana“ održala dr. sc. Ana Pap, suradnica u suradničkom zvanju poslijedoktorantica iz područja društvenih znanosti, znanstveno polje ekonomije, znanstvena grana marketing, na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Marketing plan je integralni dio poslovnog plana, a opisuje strateške ciljeve tvrtke ili projekta koji se postižu putem specifičnih marketinških taktika, uz potrošača kao polaznu točku.
Piše se između osmišljavanja marketinške strategije i provedbe marketinške kampanje, a priprema se minimalno 6 mjeseci prije početka razdoblja na koje se plan odnosi.

Slatinskim poduzetnicima predstavljen je Marketing plan prilagođen za manje poduzetnike jer u današnjem je svijetu vrlo važno imati nekakav marketinški plan zbog velike konkurencije na tržištu, te novih tehnologija koje zahtijevaju pripremljenu strategiju kako poduzetnici, osobito početnici ne bi lutali u mraku i točno znali tko su im potrošači i kako do njih doći.

Tako su tijekom predavanja poduzetnici spoznali na koji način doći do svoje ciljne skupine potrošača te kako, u konačnici, povećati svoju prodaju.

Istraživanje tržišta je prvi korak izrade marketinškog plana te su dobili konkretan obrazac za izradu istog koji sadržava alate za online istraživanje tržišta, provedbu ankete, izradu profila kupca, izradu marketinškog budžeta, kao i media plan koji je u ovom slučaju više baziran na internet i društvene mreže.

– Dobivenim idejama poduzetnici će moći izraditi i profil kupca, odnosno potrošača te razviti marketinški mix, u što je uključen sam proizvod, cijene distribucije i promocije koju ljudi često brkaju s marketingom, a ona je puno više od toga. Samostalnim anketama i istraživanjem tržišta ujedno će i uštedjeti budući su agencije za istraživanje tržišta jako skupe, zaključila je Ana Pap.

Kako su predavanja besplatna za sve poduzetnike jer se financiraju iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova, Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, a sudjelovanje na predavanju donosi dodatne bodove prilikom prijave na Mjere poticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva na području Grada Slatine, iz GRAS-a pozivaju poduzetnike da se odazovu i predavanjima koja slijede. (Izvor: www.radioslatina.hr)